Pelakon Bisik Pada Langit

Walaupun bisik pada langit adalah sebuah filem bertemakan tipikal tragedi drama melayu tetapi cara khabir mengolah filem ini disamping pemilihan pelakonnya yang power. Premis filem ini mudah dan berpotensi untuk jadi membosankan jika sampai ke tangan pengarah yang salah dengan barisan pelakon yang lemah. Tetapi bisik pada langit beruntung kerana. Eksklusif bersama barisan pelakon bisik pada langit bisik pada langit bekait rapat dengan kehidupan masyarakat berkeluarga menjadi sebabmengapa filem ini wajib.

pelakon bisik pada langit
Pelakon Bisik Pada Langit Bisik Pada Langit 1min trailer of kabir

pelakon bisik pada langit. Bisik pada langit mengangkat kisah kekeluargaan sebagai plot utama dan diapit pula dengan. Eksklusif bersama barisan pelakon bisik pada langit bisik pada langit bekait rapat dengan kehidupan masyarakat berkeluarga menjadi sebabmengapa filem ini wajib. Barisan pelakon yang hadir :. Pelakon ummi nazeera mengakui watak siti hajar yang dilakonkannya dalam filem terbaru, bisik pada langit. Sinopsis filem bisik pada langit. September ini, astro shaw bakal tampil dengan filem terbaru berjudul bisik pada langit pada 21 september ini.

Pelakon Ummi Nazeera Mengakui Watak Siti Hajar Yang Dilakonkannya Dalam Filem Terbaru, Bisik Pada Langit.


Eksklusif bersama barisan pelakon bisik pada langit bisik pada langit bekait rapat dengan kehidupan masyarakat berkeluarga menjadi sebabmengapa filem ini wajib. Umi nazeera sebagai pelakon utama 'bisik pada langit' bakal ditayangkan september ini. Bila dah habis baca novel, lagi semangat nak tengok filem ini.

Filem Yang Sangat Aku Nantikan.


Barisan pelakon yang hadir :. Sinopsis filem bisik pada langit. Utama malaysia dunia politik video hiburan sukan gaya hidup bisnes english.

Tetapi Bisik Pada Langit Beruntung Kerana.


September ini, astro shaw bakal tampil dengan filem terbaru berjudul bisik pada langit pada 21 september ini. Semua pelakon sangat bijak membawa watak. Mesej kekeluargaan buat ummi nazeera tersentuh.

Jangan Lepaskan Peluang Untuk Menonton Tayangan Eksklusif ‘Bisik Pada Langit’ Pada 15 September 2016 Ini Di Astro First Eksklusif, Saluran 480.


Premis filem ini mudah dan berpotensi untuk jadi membosankan jika sampai ke tangan pengarah yang salah dengan barisan pelakon yang lemah. Bisik pada langit mengangkat kisah kekeluargaan sebagai plot utama dan diapit pula dengan. Kalau cerita yang dikaitkan tentang mak ayah memang buat emosi aku.

Jalil Hamid, Ummi Nazeera, Beto Khusyairi, Erwin Dawson.


Walaupun bisik pada langit adalah sebuah filem bertemakan tipikal tragedi drama melayu tetapi cara khabir mengolah filem ini disamping pemilihan pelakonnya yang power.

Popular Posts

Nur Kasih Slam Lirik

Worldtech Solutions Sdn Bhd