Aidil Aziz Dan Fasha Sandha

Biodata aidil aziz pelakon dan tunang fasha sandha iluminasi. Aidil aziz bawa fasha sandha tengok bola di stadium bukit jalil “sebak tengok, patutlah fasha sayang”. Pelakon berkaliber, fasha sandha berkata bahawa dia sudah bersedia untuk dikecam apabila tampil bersama pelakon zarul husin dan afieq shazwan dalam drama terbaharu berjudul. Rampas cintaku dilancarkan secara global di platform iqiyi dan iqiyi international merentasi 191 negara dan wilayah pada 23 september 2022.

aidil aziz dan fasha sandha
Fasha Sandha dan Aidil Aziz bertunang hari ini Astro Awani

aidil aziz dan fasha sandha. 11k followers • 0 following. Populariti aidil mula melonjak naik selepas kejayaan lakonan beliau dalam drama itu, yang memegang watak utama. Sekadar perkongsian untuk tatapan semua. Lepas ni boleh la korang jadikan busana klasik fasha dan aidil ni sebagai sumber inspirasi untuk malam berinai korang pulak. Pelakon berkaliber, fasha sandha berkata bahawa dia sudah bersedia untuk dikecam apabila tampil bersama pelakon zarul husin dan afieq shazwan dalam drama terbaharu berjudul. Fasha sandha pun dah start bersauna tau untuk persiapan.

Nur Fasha Sandha Hassan (Born 28 March 1984) Is A Malaysian Actress Who Has Appeared In Films, Television Shows, And Commercials.


11k followers • 0 following. Populariti aidil mula melonjak naik selepas kejayaan lakonan beliau dalam drama itu, yang memegang watak utama. Mulai 23 september 2022, hadir sebuah drama malaysia yang berjudul rampas cintaku di layanan streaming iqiyi indonesia.

Pelakon Berkaliber, Fasha Sandha Berkata Bahawa Dia Sudah Bersedia Untuk Dikecam Apabila Tampil Bersama Pelakon Zarul Husin Dan Afieq Shazwan Dalam Drama Terbaharu Berjudul.


Fasha sandha pun dah start bersauna tau untuk persiapan. Sekadar perkongsian untuk tatapan semua. Terbaru, muncul pula sebuah video dimana terdapat dakwaan di mana fasha dan aidil kelihatan berpelukan mesra dan manja yang dipercayai dirakam oleh netizen di lapangan.

Zulin Aziz || Majlis Malam Berinai || Tetamu Hadir.


Informasi ringkas tentang drama rampas cintaku. Tahniah budiey ucapkan buat fasha sandha dan aidil aziz yang telah mengikat tali pertunangan hari ini, ahad di 9kedondong ampang hilir, kuala lumpur. Sekadar info, fasha dan aidil aziz mendirikan rumah tangga pada 30 mac 2019 dan difahamkan bernikah di kampung halaman fasha di perlis.

Fasha Sandha Dan Aidil Aziz Selamat Diijabkabulkan Pagi Ini!!!


Aidil aziz bawa fasha sandha tengok bola di stadium bukit jalil “sebak tengok, patutlah fasha sayang”. Bukan juru video rasmi untuk persandingan #aidilfasha. Rampas cintaku dilancarkan secara global di platform iqiyi dan iqiyi international merentasi 191 negara dan wilayah pada 23 september 2022.

Fasha Sandha Dan Aidil Aziz Nikah Hujung Mac Ini Aisha Adalah Anak Kelima Fasha Sandha Dedah Pernah Alami Dua Kali Keguguran Gempak Fasha Sandha Aidil Nikah Akhir Mac Sinar.


Fasha sandha & aidil aziz. Rampas cintaku (14 episod) tarikh tayangan : Pelakon aidil aziz teruja dapat bekerja dalam set drama berjudul rampas cintaku bersama isterinya iaitu aktres fasha sandha biarpun bukan sebagai hero dan heroin.

Popular Posts

Panggilan Yang Diberikan Kepada Ahli Dalam Dewan Negara

Nur Kasih Slam Lirik

Worldtech Solutions Sdn Bhd